Návody
Mobilní VoIP
Ověřte si podporu VoIP ve Vašem typu telefonu: seznam podporovaných telefonů.
U některých telefonů je nutné provést instalaci VoIP balíčku z webu Nokie.
Menu > Nástroje > Nastavení > Připojení > Nastavení SIP > voocall
Název profilu = voocallProfil služby = IETFVýchozí přístupový bod = <Vaše pripojení k síti>Veřejné uživatelské jméno = <sip login>@sip.voocall.czPoužít kompresi = NeRegistrace = Vždy zapnutoPoužít zabezpečení = NeProxy server - nic nenastavovatRegistrační server:Adresa registračního serveru = sip.voocall.czOblast = sip.voocall.czUživatelské jméno = <sip login>Heslo = <heslo>Typ přenosu = UDPPort = 5060
Aplikaci CSipSimple nalzenete na Google Play
S aplikací můžete také používat plugin pro voocall Callback. Plugin naleznete také na Google Play.
Na někteých telefonech se může projevovat problém s kvalitou hlasu, kdy obě strany slyší lupání v hovoru. Často pomůže vypnutí funkce pro potlačení echa.






Nativní aplikace pro VoIP je součástí všech os Android. Klient ale funguje dobře až od verze os 4 a výše.
Pokud nastavení v telefonu nenajdete, odstranil ho výrobce telefonu.






Mobilní Callback
Stačí nainstalovat aplikaci "Voocall Callback" z App Store nebo Google Play.
Aplikace vyžaduje pro svou funkci internet. Spotřeba dat je minimální a aplikace funguje i po uplatnění FUP.