Návody

Mobilní VoIP

Ověřte si podporu VoIP ve Vašem typu telefonu: seznam podporovaných telefonů.

U některých telefonů je nutné provést instalaci VoIP balíčku z webu Nokie.

Menu > Nástroje > Nastavení > Připojení > Nastavení SIP > voocall

Název profilu = voocall
Profil služby = IETF
Výchozí přístupový bod = <Vaše pripojení k síti>
Veřejné uživatelské jméno = <sip login>@sip.voocall.cz
Použít kompresi = Ne
Registrace = Vždy zapnuto
Použít zabezpečení = Ne
Proxy server - nic nenastavovat
Registrační server:
Adresa registračního serveru = sip.voocall.cz
Oblast = sip.voocall.cz
Uživatelské jméno = <sip login>
Heslo = <heslo>
Typ přenosu = UDP
Port = 5060

Aplikaci CSipSimple nalzenete na Google Play

S aplikací můžete také používat plugin pro voocall Callback. Plugin naleznete také na Google Play.

Na někteých telefonech se může projevovat problém s kvalitou hlasu, kdy obě strany slyší lupání v hovoru. Často pomůže vypnutí funkce pro potlačení echa.

Hlavní obrazovka aplikace

V nastavení účtu zvolte přidat nový a vyberte Basic průvodce (neni třeba nastavovat žádne rozšířené možnosti)

Vyplníte přihlašovací údaje podle nastavení, které naleznete ve vašem účtu v sekci "Údaje pro nastavení VoIP".

Po úspěšné registraci uvidíte v notifikacích zelené podbarvení.

Tento SIP klient má výhodu, že se narozdíl od SIPDroid integruje přimo do telefonu androidu, takže pokud voláte z kontaktů, můžete si vybrat přes co volat.

Takto to vypadá na G1ce při hovoru.

Nativní aplikace pro VoIP je součástí všech os Android. Klient ale funguje dobře až od verze os 4 a výše.

Pokud nastavení v telefonu nenajdete, odstranil ho výrobce telefonu.

Nastavení -> Nastavení hovorů

Sekce Nastavení internetových hovorů - Účty

Tlačítko - Přidat účet

Vyplníme jméno (sip login), heslo (sip heslo), adresu sip serveru a označíme jako Primární účet

Vrátíme se v menu zpět. V seznamu účtů bychom měli vidět nově vytvořený účet. Zatrhneme volbu - Příjmat příchozí hovory

Vrátíme se v menu zpět a nastavíme možnost - Použít internetový hovor podle naší potřeby

Mobilní Callback

Stačí nainstalovat aplikaci "Voocall Callback" z App Store nebo Google Play.

Aplikace vyžaduje pro svou funkci internet. Spotřeba dat je minimální a aplikace funguje i po uplatnění FUP.

Metoda prozvoněním
Přihlásíte se do svého účtu zde na webu a vyplníte si Callback adresář. V adresáři je u každého kontaktu uvedeno speciální callback číslo (+420 910610XXX), které když z telefonu prozvoníte a hovor zavěsíte tak Vám následně spojíme hovor.
Metoda přes SMS
Odešlete SMS na číslo +420 774 037 477, do které uvedte číslo, na které chcete spojit. Následně Vám spojíme hovor, který když vyzvednete, budete spojeni s číslem, které jste zadali v SMS.