Návody

Mobilní hovory, sms, mms a internet (GSM)

Zkuste nejdříve telefon vypnout a zapnout. Pokud to nepomůže, kontaktujte nás.
Obvykle není nutné na telefonu nic nastavovat. Stačí pouze vložit naši SIM kartu, na které je aktivní internet. Pokud ale přesto internet nefunguje, zkuste zkontrolovat nastavení telefonu. Vzhledem k tomu, že užíváme síte T-Mobile, je postup nastavení shodný. Návody pro nastavení naleznete zde.
Zkuste jednu MMS odeslat. MMS začnou být doručovány po odeslání první MMS.
Premium SMS aktivujeme na žádost zákazníka. Pro aktivaci kontaktujte podporu.

Mobilní VoIP

Ověřte si podporu VoIP ve Vašem typu telefonu: seznam podporovaných telefonů.

U některých telefonů je nutné provést instalaci VoIP balíčku z webu Nokie.

Menu > Nástroje > Nastavení > Připojení > Nastavení SIP > voocall

Název profilu = voocall
Profil služby = IETF
Výchozí přístupový bod = <Vaše pripojení k síti>
Veřejné uživatelské jméno = <sip login>@sip.voocall.cz
Použít kompresi = Ne
Registrace = Vždy zapnuto
Použít zabezpečení = Ne
Proxy server - nic nenastavovat
Registrační server:
Adresa registračního serveru = sip.voocall.cz
Oblast = sip.voocall.cz
Uživatelské jméno = <sip login>
Heslo = <heslo>
Typ přenosu = UDP
Port = 5060

Aplikaci CSipSimple nalzenete na Google Play

S aplikací můžete také používat plugin pro voocall Callback. Plugin naleznete také na Google Play.

Na někteých telefonech se může projevovat problém s kvalitou hlasu, kdy obě strany slyší lupání v hovoru. Často pomůže vypnutí funkce pro potlačení echa.

Hlavní obrazovka aplikace

V nastavení účtu zvolte přidat nový a vyberte Basic průvodce (neni třeba nastavovat žádne rozšířené možnosti)

Vyplníte přihlašovací údaje podle nastavení, které naleznete ve vašem účtu v sekci "Údaje pro nastavení VoIP".

Po úspěšné registraci uvidíte v notifikacích zelené podbarvení.

Tento SIP klient má výhodu, že se narozdíl od SIPDroid integruje přimo do telefonu androidu, takže pokud voláte z kontaktů, můžete si vybrat přes co volat.

Takto to vypadá na G1ce při hovoru.

Nativní aplikace pro VoIP je součástí všech os Android. Klient ale funguje dobře až od verze os 4 a výše.

Pokud nastavení v telefonu nenajdete, odstranil ho výrobce telefonu.

Nastavení -> Nastavení hovorů

Sekce Nastavení internetových hovorů - Účty

Tlačítko - Přidat účet

Vyplníme jméno (sip login), heslo (sip heslo), adresu sip serveru a označíme jako Primární účet

Vrátíme se v menu zpět. V seznamu účtů bychom měli vidět nově vytvořený účet. Zatrhneme volbu - Příjmat příchozí hovory

Vrátíme se v menu zpět a nastavíme možnost - Použít internetový hovor podle naší potřeby

Mobilní Callback

Stačí nainstalovat aplikaci "Voocall Callback" z App Store nebo Google Play.

Aplikace vyžaduje pro svou funkci internet. Spotřeba dat je minimální a aplikace funguje i po uplatnění FUP.

Metoda prozvoněním
Přihlásíte se do svého účtu zde na webu a vyplníte si Callback adresář. V adresáři je u každého kontaktu uvedeno speciální callback číslo (+420 910610XXX), které když z telefonu prozvoníte a hovor zavěsíte tak Vám následně spojíme hovor.
Metoda přes SMS
Odešlete SMS na číslo +420 774 037 477, do které uvedte číslo, na které chcete spojit. Následně Vám spojíme hovor, který když vyzvednete, budete spojeni s číslem, které jste zadali v SMS.